RSS
Facebook
Twitter

Saturday 2 November 2013






စက္ရုပ္ဖုန္းမ်ားအတြက္ လံုးဝ မိုက္တဲ႔ Window 7 Launcher ေလး
ၿဖစ္ပါတယ္။ ကြန္ၿပဴတာကိုင္ၿပီးသံုးေနရသလို႔ ခံစားေစရမဲ႔ Apk ေလးၿဖစ္ပါတယ္။
ကိုယ္႔ဖုန္းေလးကို ကိုယ္ေတာင္မမွတ္မိေစရဘူး..:D
က်ေနာ္အရမ္းႀကိဳက္တဲ႔ Window 7 Launcher ေလးပါ။
ဖုန္းလဲ မေလးဘူးေနာ္။တစ္ၿခား  Launcher ေတြက ဖုန္းကိုေလးေစတာ
က်ေနာ္လဲေတြ႔ဘူးပါတယ္။ဒါေပ႔မဲ႔ အခုWindow 7 Launcher ေလးက
က်ေနာ္ကိုယ္တိုင္သံုးရတာစိတ္ေက်နပ္မူရွိလို႔ ၿပန္တင္ေပးထားတာပါ။
Playstore မွာေတာ႔ လံုးဝပဲ အလကားမရဘူးေနာ္။
က်ေနာ္ကိုယ္တိုင္ ေသၿခားရွာႀကည္႔တာပါ။ ပိုက္ပိုက္ နဲ႔ေရာင္းထားတာ
ေတြက ပြေနတာပဲ .....ဟီးးး
က်ေနာ္လဲဘယ္ကရလာမွန္းလဲသိေတာ႔ဘူးေနာ္။ေမးေနအုန္းမွာဆိုးလို႔
ႀကိဳပိတ္ထားတာ.....ဟဲဟဲ
ဖိုင္ဆိုဒ္လဲ 2.MB ေက်ာ္ေက်ာ္ ေလာက္ပဲဗ်ာ။



                                                    Download






0 comments:

Post a Comment