RSS
Facebook
Twitter

Saturday 7 December 2013



ကြ်န္ေတာ့္ေျခေထာက္ေတြဟာ ျမင့္မိုရ္ေတာင္သို႕ ဦးမလွည့္ပါ
ဒါေပမယ့္ ငါဟာ လမ္းေလွ်ာက္သူျဖစ္တယ္...။

ကြ်န္ေတာ္ဟာ သိုသိပ္လွ််ိဳ႕၀ွက္တတ္သူ တစ္ေယာက္ မဟုတ္ပါ
ဒါေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ့္ အိမ္မက္ေတြကို ဘယ္သူမွ မသိၾကဘူး..။

ကြ်န္ေတာ္ဟာ ဒသန ဆရာတစ္ေယာက္ မဟုတ္ပါ
လူတစ္ေယာက္နဲ႔ ညီမွ်တဲ႔ ဦးေႏွာက္ပဲ ကြ်န္ေတာ့္မွာရွိပါတယ္.

လူေပါင္းမ်ားစြာတို႕ရဲ႕ ထံုးစံအတိုင္း တစ္ခ်ိန္မွာဆိုတဲ႔ စိတ္ကူးမ်ိဳးေတြ
ကြ်န္ေတာ့္မွာ ရွိပါတယ္..
ဒါေပမယ့္ လူေလာင္ၾကီးစြာနဲ႔ ရလာမယ့္ အနာဂါတ္မ်ိဳးကို
ကြ်န္ေတာ္ မလိုခ်င္ပါဘူး....။

ေရာဂါပိုးမႊားေတြ ရွိေနသလားဆိုတဲ႔ အဆင္းထက္ပိုျပီး
ေရထဲမွာ ဘာေတြ ရွိေနလဲ ကြ်န္ေတာ္မသိခ်င္ဘူး..။

ဟိုက္ဒရိုဂ်င္ေတြ ၊ နိုက္ထရိုဂ်င္ေတြ ၊ ဆီလီကြန္ေတြ
ကြ်န္ေတာ္ နားမလည္ဘူး၊
ငယ္ငယ္က Pro အားကစားသမားတစ္ေယာက္ လုပ္မယ္လို႕စိတ္ကူးေပမယ့္
အခုခ်ိန္မွာ လက္ခုပ္သံေတြရမွ စိတ္ခ်မ္းသာရမယ့္ဘ၀လည္း
ကြ်န္ေတာ္ မလိုခ်င္ျပန္ဘူး..။

ေက်ာက္တံုးႏွစ္ခုကို ပြတ္တိုက္ျပီးေတာ့ ရလာမယ့္ မီးကို
ကြ်န္ေတာ္ ဖန္တီးျဖစ္မွာ မဟုတ္ဘူး...။



HNGET NGAI

0 comments:

Post a Comment